Klantenservice

Klantenservice

1 Bestellen

1.1 Tot hoe laat kan ik bestellen?

U kunt 24 uur per dag 7 dagen per week uw bestelling plaatsen. Indien u voor 15:00 op een werkdag besteld, dan wordt uw bestelling binnen 1 tot 5 dagen (mits voorraadig) door middel van de pakketdienst bij u bezorgd.

2 Algemeen

De Raad Textiel Winschoten

Postadres
Venne 93-95

9671EH Winschoten

Bezoekadres:

Venne 93-95

9671EH Winschoten

www.deraadmode.nl

T 0031 ( 0 ) 597 413 874

Algemeen: deraad@deraadmode.nl

Afdeling: bedrijfskleding@deraadmode.nl

 

KvK 50191209

btw NL0781.62.270B01
 

1 FAQ
1.1 Wat kost mij het verzenden?

Al uw bestellingen boven de € 60.- worden gratis bezorgd met PostNL. Voor leveringen onder de €60,- word €6,50 voor verzending gerekend.

Als u uw bedrijfskleding koopt wilt u deze z.s.m. in uw bezit hebben.

De Raad Bedrijfskleding verzendt haar producten via PostNL en heeft 2 verzendmethodes.

  • Normale zending onder de €60,- (€6,50 incl. BTW)
    De  producten worden verstuurd via PostNL en er wordt een handtekening voor ontvangst gevraagd.
     
  • Rembours € 13,75 incl. BTW 
    De producten worden verstuurd via PostNL  en u betaald het totale verschuldigde bedrag aan de PostNL-medewerker.

Zodra de producten klaar staan voor verzending  krijgt u op de dag dat deze verzonden worden een mail van De Raad Bedrijfskleding. Normaliter worden de producten dan binnen 5 werkdagen bij u aangeboden.Wanneer de producten worden aangeboden wordt er door de bezorger een handtekening voor ontvangst gevraagd.

PostNL biedt de producten op twee achtereenvolgende dagen aan op het door u aangegeven adres. Mocht u beide dagen niet aanwezig zijn dan worden de producten naar de dichtst bij zijnde afhaallocatie gebracht alwaar u de producten gedurende twee weken kunt afhalen.

 

1.2 Wat is de levertijd?

Wij streven erna om binnen 5 werkdagen te leveren, mocht dit om welke reden dan ook niet gehaald worden wordt u daarvan doormiddel van een mail op de hoogte gebracht.

Nalevering
Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te verwachten levertermijn. Naleveringen ontvangt u zonder verzendkosten.

Mancolevering
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Wij zorgen er dan alsnog voor dat uw bestelling correct aan u wordt geleverd.

1.3 Klachten / Hoe te retourneren?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn over het geleverde product, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. U betaald dan zelf de kosten voor het terugzenden. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijke mogelijke verpakking en onbeschadigd terug gestuurd te worden. Gedragen of gewassen bedrijfskleding kunnen wij niet retour nemen. U moet dan het retourformulier downloaden en invullen. Ter aanmelding kunt u de retourformulier mailen naar bedrijfskleding@deraadmode.com .

 

Het pakketje kunt u terugsturen naar:

De Raad Bedrijfskleding

Venne 93-95

9671 EH Winschoten

0031 (0) 597 41 3874
 

U dient dan het retourformulier en een kopie van de factuur bij de zending te voegen.

U zal uiterlijk binnen 30 dagen terugbetaald worden.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op  stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »